2015. július 14., kedd

Egy éves a blog + egy kis meglepetés!



Egy éves a blog!

Sziasztok!:)
Hát ez is elérkezett, hogy a blog a mai napon lett egy éves.:)
Köszönjük szépen az egy év alatt kapott támogatásokat, a feliratkozókat, az oldalmegtekintéseket és a kommenteket is.:)
Nem tudjuk, hogy meghálálni nektek.
Remélem, hogy mindennél hamarabb érkezek az újabb résszel, mivel szünet van a blogon
így meglepetésként és persze, hogy ma egy éves a blog kaptok egy kis részletet a következő
fejezetből.:)



,,Nem hagyhatom, hogy csak úgy itt hagyjon engem, kell nekem! Miután maga után becsapta az ajtót szaladtam, hogy még hátha utolérem. Kimentem a folyosóra, nem láttam sehol. Szomorúan mentem vissza az öltözőbe, majdnem szívinfarktust kapva az előttem álló személytől. Szemeim tágra nyíltak és csak úgy néztem a lányt. Hogy és még, mi? Ő, hogy-hogy itt?
- Te, hogy és mi? - néztem rá.
- Szia, Justin! - jött közelebb hozzám majd megölelt, de én nem viszonoztam azt, sőt még el is löktem magamtól.
- Mit keresel itt? - csupán ennyit kérdeztem tőle.
- Nagyon hiányoztál nekem! Szeretlek még mindig, kérlek legyünk ismét...
- MIT KERESEL ITT? - hangom három oktávval volt hangosabb.
- Hozzád jöttem - mosolygott.
- Nem vagyok rád kíváncsi, Selena! Hagyj engem békén - mentem ki az ajtón.
Nem igaz, hogy ez a nő minden hol ott van ahol nem kéne."


Reméljük izgatottan várjátok a következő részt, hisz bármi megtörténhet.
Talán Justin megkeresi Emilyt vagy ez fordítva fog megtörténni?
Emily megbocsájt Justinnak és talán Justin bevallja neki az iránta érzett érzéseit?
Kiderül a következő részek folyamán!:)
Köszönjük még egyszer a rengeteg támogatást az egy év alatt!
Puszi a két Eszti.<3

3 megjegyzés: